Deze financial corporate uit Den Haag is gespecialiseerd in arbeidsmigratie (expats), internationale belastingen een salarisadministratie.
Ze benaderden ons in met een duidelijke reden; de partijen die ze tot nu toe hadden ingezet konden niet genoeg personeel leveren, de match was er vaak niet door een mismatch in DNA, en ze werden nooit echt verrast met uitzonderlijke kandidaten. (lees: diversiteit.)
Om dit op te lossen begonnen we bij de wortel en de basis: employer branding.
De beelden, teksten en tone of voice van de vacatures kwamen totaal niet overeen met de bruisende cultuur die wij ervaarden als wij bij ze binnenstapten. Het was tijd voor een accurate weerspiegeling van het bedrijf naar buiten toe, om met frisse content de zoektocht in te zetten.
Dankzij nieuw beeldmateriaal met verfrissende interviews vanaf de werkvloer, én met de werkgever zelf, vertaalden we elke openstaande functie naar een aantrekkelijke vacature zonder cliché’s en dooddoeners.
Inmiddels is Exterus een gewaardeerde vaste klant met een sterke employer branding. Met veel plezier leveren wij hen passend personeel binnen alle lagen van de organisatie.